تبلیغات
وبلاگ دانشجویان مکانیک 89 دانشگاه آزاد بهبهان - تجربه رانندگی با BMW 530i-2011
قالب وبلاگ قالب وبلاگ

وبلاگ دانشجویان مکانیک 89 دانشگاه آزاد بهبهان
 

به وبلاگ دانشجویان مکانیک 89 دانشگاه آزاد بهبهان خوش آمدید
 
نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 19 آبان 1390 توسط میلاد قاسمپور
سلام دوستان....
یکی از دوستان یک BMW 530i-2011 خریده بود ما هم فرصت رو غنیمت شمردیم ویه تست انجام دادیم...این مدل 2011 هستش وبا مدل های قبلی فرق داره...
حدود قیمتش هم 123 میلیون تا 125 ملیون تومن هستش.


خوب یه مشخصات فنی بدم اول:
-حجمش 3000شش سیلندر خورجینی 24 سوپاپ
-دیفرانسیل عقب
-204 اسب بخار قدرت
- دنده اتوماتیک استپ ترونیک با امکان تعویض دنده بصورت دستی از پشت فرمان به همراه حالت های عادی و اسپرت
-حداکثر سرعت 240 کیلومتر برساعت
-شتاب صفر تا صد که خودمون تست کردیم 6/2 ثانیه
-رینگ سایز 17 و225 پهنا
-مصرف شهری 10 لیتر
-مصرف جاده 6
-حجم بانک 70 لیتر
-استاندارد آلایندگی یورو 5


-دارای کیسه هوای راننده - سرنشین جلو - جانبی - پرده ای
-
ترمز جلو و عقب دیسکی خنک شونده - DSC:ABS-DTC-CBC  ترمز دستی الکترومکانیکال(برقی)
- قفل مرکزی - ایموبیلایزر - سنسور تصادف - سیستم قفل و باز نمودن درها و روشن شدن خودرو بدون کلید (Keyless go starter)
-
فرمان الکترومکانیکال(برقی) - دکمه های تنظیم سیستم صوتی و ... روی فرمان-تنظیم برقی با حافظه - گرم کننده فرمان و فرمان پذیری فعال
-
کنترل اتوماتیک  چهارگانه(دارای 4 کولر)
-
نظیم برقی صندلی های جلو - سیستم حافظه هماهنگ صندلی و فرمان و آیینه ها  - عملکرد هوشمند پشت سری ها در هنگاه تصادف  - گرمکن  صندلی ها - قابلیت تنظیم گودی کمر
-
تنظیم برقی آیینه ها - گرمکن آیینه ها - آیینه تاشوی برقی - شیشه بالابر جلو و عقب برقی به همراه قطع کن  - سانروف - پرده عقب -سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلو Head-up display
-
چراغ های جلو زنون - روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ ها (Auto light) - چرخش نور در پیچ ها - سیستم شستشوی چراغ های جلو - تنظیم اتوماتیک شدت نور - چراغ های عقب LED طیفی - مه شکن جلو و عقب
-
سور باران به همراه برف پاک کن اتوماتیک - سنسور پارک - دوربین دید عقب - کروز کنترل هوشمند - قفل نهایی - سنسور مه - دید در شب  Night vision

تست رانندگی:

ساعت حدود 2 ظهر بود دوستم تلفن زد گفت بریم بیرون...خلاصه گفتم باشه..اومد سرخیابون دیدم به به از نمای بیرونی ظاهری دلچسب داره و مانند یک غول خودنمایی میکنه...کیلیدو گرفتم و خودم درب رو با کلید های روش باز کردم.3تا دکمه هست روی اون..کلید اول باز کردن درب ها...کلید دوم باز کردن درب صندوق که پس از مکث برروی اون دکمه صندوق عقب باز میشه و کلید بستن درب ها...

خوب نشستیم توی ماشینن...دکمه استارت روی داشبورد رو فشار دادم...موتور با صدای دلچسبی شروع به روشن شدن کرد...صندلی ها فوق العاده راحت با امکان گرمایش و سرمایش و ویبره...
از حالت پارک خارج کردیم و با دکمه های پشت فرمون دنده ها را تعویض میکردم...تاخیراون بسیار کم بود و قابل مقایسه با 206 اتومات نبود..اصلا....
روی حالت اسپورت ماشین یه شیر وحشی میشه و غرش مکنه....واقعا معرکه است...برخالقش احسنت!!!!!!!
آپشن ها رو هم بالا نوشتم...من کمبودی در اون احساس نکردم....
ازلحاظ تعلیق هم بسیار نرم بود و آدم در اون احساس امنیت شدیدی میکنه....در سرعت های بالا خودرو ثبات بی نظیری دارد....
با تست شتابی که انجام دادایم شتاب اون حدود 6 ثانیه بود..




متاسفانه گوشی من جلد گرفته شده و کیفیت دوربینش خوب نبود...قرار شد سری بعدی عکسها رو با دوربین بگیرم...فعلا چند تا عکس اینترنتی میذارم:











.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
قالب وبلاگقالب وبلاگ